lauantai 28. toukokuuta 2011

Mita ihmettta???

Taa Blogger on ruvennu ihan omituiseksi. Kun kirjautuu ulos (oon Chrome selaimella) niin se palaa takasin hallintapaneeliin. Sitten jos laittaa vaan blogger.com niin se laittaa hallintapaneeliin suoraan, vaikka en oo mitaan salasanoja tallennellu??

Joo, taalla perheessa menee ihan kivasti.

Yks ongelma nuissa lennoissa on, etta pitaa nakojaan paivaa ennen Nagoyaan saapua ennen lentoa, kun en muuten oikein paasekkaan. Aattelin nain alustavasti etta meen Nagoyaan aamulennolla (halvin), menen hotelliin ja kiertelen kaikki lahiston paikat kavellen, en lahe ottamaan mitaan julkisia kulkuneuvoja, ja hotellille menen taksilla ja sielta pois. Pitaa vaan kysasta rotareilta antaako ne mulle lupaa menna yksin noin. Musta tuossa ei oo mitaan hankalaa, taksin saa kysymalla ja nakee hyvin lentokentalta, antaa taksikuskille paperit kouraan missa on hotellin osote ja kiertelee vaan hotellin lahella paivisin. Tietenki tuo tarkottaa etta pitaa vahan enemman maksaa taas etta nain. Mutta aamulennot on n. 200 euroa, ei paha. :D illalla hintaluokka on kalliimpaa...

Mitas viela. Joku anonyymi kirjottaa mulle ihme kommentteja, jotka poistaa sitten ja ma vaan naan ne un sahkopostista. Joo, ei mitaan kurjia viesteja mutta kun en saa mitaan selvaa.

Taidanpa tiukentaa kommenttien asetuksia, ne on tosi loysat, mutta roskapostiviestit blogger ite osaa tunnistaa.

(huomasin vaan yks paiva etta oho roskapostissa on pari hassua viestia ja sisallot mita mukavimpia nams.)

Ei kai muuta!

Ainiin! Oon alkanu lukemaan Pokemon sarjakuvaa!! Kannattaa lukea. Ihan vinkkina loytyy varmaan online sivustoja mista voi lukea jos googlettaa pokemon manga read tai jotain sellasta :D

On tosi hyva!! Oon taas ihan koukussa pokemoneihin hahah. :DD
Joo, mutta nahdaillaanpas.

1 kommentti:

hilija kirjoitti...

Mulla oli sama juttu Chrome selaimella jonkin aikaa sitten. Sittenkun viimein pystyin kirjautumaan ulos, niin en enää sisään päässyt. -.- Raivostuttavaa!