lauantai 4. kesäkuuta 2011

jotkut paasee lomille HOH!

Oikeasti jos ei olis niin jukuripaa, etten haluaisi vakipakolla vieda vuotta loppuun, valitsisin Japanin ankeista sadekeleista suomalaisen kesan. Jep, mulle on luvattu koko kesaksi sadetta, Shiraoi on reilu paikka ja lampimin jakso on sitten kun lahden!

Jotenkin suoraansanoen ketuttaa etta suomalainen kaunis ja harvinainen kesa menee ohi.
Formulat, grillaus ja helle, ajatuskin hymyilyttaa!

Ja sitten tietenkin rakkaat ystavaiseni ja sukulaiseni, en mina teita ole unohtanut!

Tosin, sitten kun  palaan Suomeen on vastassa samanlainen "koti-ikava" kun oli taallakin. Siis mulla oli ihan kamalia iltoja joskus alkuaikoina, oli vaan ikava.
Tosin se kesti vaan sen pari iltaa ja unohtu.

Mitas oon Sotozakien perheessa tehny? Enpa kummempia.
Taas perheen tavat on loistanu esille. Kumagain rennon meiningin jalkeen paasin japanilaiseen idyllikotiin. Siis juuri siihen, jota japanissa ainoastaan vihaan. Miten ilkeaa luokitella asioita tyttojen jutuksi ja poikien jutuksi, mina en vielakaan ymmarra luokittelua vaikka oon ollu vuoden taalla!

Se vain ei ole oikein!

Niin, siis ihan arkijutuissa saatetaan olla tiukkoja. Olin ostanut tuliaiseksi viuhkan, jossa oli se hyokyaaltomaalaus, joka on kamalan kuuluisa, varmaan tiiatteki, niin ostin silla kuvituksella olevan viuhkan, niin aiti katto mua suoraan sanoen sanpoilmeella (ಠ_ಠ) ja sano
"Tuo on poikien tyylia."

Ja anto mulle kukkaviuhka etta saan vieda sen kaverille joka on tytto... Joo, taidan shopata salaa tuliaiset, silla uskon etta suomalaisia kiinnosta patkaakaan onko se poikien vai ei.

Siis toki ma mielellani ostan sopoa, mutta jos vahingossa tulee lokopoksyt mukaan, heti sellanen ಠ_ಠ-ilme taas.
Ja se, etta mun pitais osata kokata kun oon tytto. Ainiin ja autan tiskauksessa kun oon tytto.

Niin, missas se globaali tasa-arvo on? Musta on ihan okei tiskata, mutta ei sillon kun puolet perheesta jaa olkkariin ku ne on poikia ja ne saa laiskotella.

Niin. Niin. Niin.

Mutta no, se on osaa vaihtarielamaa, purra huulta ja hymyilla ja kertoa blogissaan angstauksiaan :D

3 kommenttia:

ienni kirjoitti...
Kirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
ienni kirjoitti...

Hahaha minäki kerran lapoin miesten t-paitoja jostain halpakaupasta ittelleni, ja sitten sillonen hostmama kysy tuolla (ಠ_ಠ) ilmeelläs, että kenelles noita ostan. Sanoin sitte äkkiä että veljelleni, ja se katto sitte ihan hmph ilmeellä, että ompa siinä veli ku pinkkejä, punasia ja sinisiä paitoja ostin :~D Siitä lähtien minäki olin silleen, että yksin shoppaaminen on melkeen kivempaa :

Eveliina N kirjoitti...

Haha no niinpa!!! Ja sitten mulle tyrkyttaa nuita hello kittyja etta saa niita viia suomeen ja arvaan ettei kaikki halua pelkkaa hellokittya :DD