torstai 2. syyskuuta 2010

Koulu

Eilen kävimme koulussa "tutustumassa". Tapasin luokan opettajani, (poikien?) liikunnan opettajan ja englannin opettajan. Sain myös tietää missä on luokkani, mistä voi käydä ostamassa lounaan jne.

Koulu on iso, kolme kerroksinen rakennus, jossa on n. 3000 opiskelijaa. Itse tulen opiskelemaan luokassa 2C.

Mutta minullapa ei ole kamalasti eilisestä puhuttavaa, sillä eilen ei tapahtunut juuri mitään muuta erikoista.

Koulussahan on, jos joku ei vielä tiennyt, koulupukupakko, ei saa meikata, olla lakatut kynnet, värjätyt hiukset tai lävistyksiä/tatuointeja. Joten eilenpä myös hinkkasin kynsilakat pois kynsistä.

Koulupäiväni on joka päivä kuusituntinen, tunnit kestää 50 minuuttia ja välitunti 10 minuuttia. Ruokatauko on "vain" 45 minuuttia, kyllä minä siinä ajassa ehdin syödä vaikka hevosen!

5 kommenttia:

Juuna kirjoitti...

Ei hiusvärii! Kamalaa ihan kamalaa en selviäis

Emilia kirjoitti...

Jee koht saadaa kuulla sun kouluelämästäää~

hui 3000 oppilasta. :OO kauheen paljo! tai helppo se on sanoo ku on koko elämänsä kyhjättöny tällases minikoulus. :D meit on lukios alle 40-60. yeah.

öö. Wooot luulin et Japanis ois kauheen pitkät päivät, mut vaa 6h? Tai tuleeks niit tuntei nii sit enemmän ku joutuu valitsee niitä aktiviteetteja illaks? o_o nojaa, kuulostaa kumminki mukavalle. <3 ja kiva et pääset sekakouluun, ettei vaa ois ollu pelkkä tyttökoulu. :)

have funnn~

ja onhan se toisaalta ihan kiva ku on noi kaikenmaailman pukeutumissäännöt.8D laita jossaa vaihees kuva koulupuvust! asd! koht viikonloppu! asd!

Anette kirjoitti...

häh, ei hiusväriä?! :o mitähän munki pitäis siellä tehdä ku mulla on kaksväriset hiukset eikä sitä väriä saa millään pois mun päästä, enkä ees suostuis ottamaan värinpoistoa... :D

Eveliina N kirjoitti...

Joo, mun kasittaakseni ne ei kauheena sano vaihtareille mitaan hiusten vareista, varmaan kuha ei vaihtele iha raikeita vareja ja on sht normaalinakoset. Mullaki oli mustat hiukset mut otin nelja kertaa vai kolme varinpoiston, ettei tartte japanissa varjailla hiuksia. Nyt on tallaset... Mitka onkaan, ei mun luonnollinen vari, mutta lahempana.

Ei ne mitaan mulle sanonu mun hiuksista, mutta saannoissa koulun nettisivuilla niin lukee.

Lisaksi kuulema sormusten pitaminen on kielletty, joka on minusta ihan omituista. :D

Sormuksen otin pois itku vaannolla mutta jos nyt viela sanovat etta koruja ei saa pitaa kaulassa nii se vasta lahteeki itkuvaannolla. :D

Anette kirjoitti...

hahaa mulla pinkki ja musta, varmaan saattais tulla vähän sanomista... :DD

ihan kummallisia sääntöjä, herranjestas :o