keskiviikko 21. heinäkuuta 2010

Juhuhuu!

Anteeksi, etten ole bloggaillut, johtuu siitä että olen töissä. Mutta sunnuntaina saatiin vastaus lähtöpäivästä ja sanottiin että kunhan on siinä 16.-22. elokuuta. Sitten soitinkin maanantaina matkatoimistoon jossa varattiin lentoliput Japaniin. Hintaa tuli n. 1300 euroa. Lähtöpäivä on siis 20. elokuuta aamusta Helsingistä, olen 21. elokuuta aamulla Nagoyassa, n. klo 9.00, ja n. klo 11.30 lähtee lentoni Sapporoon, jossa olen siinä klo. 14.00. Nagoya-Sapporo välissä on onneksi aikaa 4 tuntia, joten ehdin suunnistaa kivasti lentokentällä ennen kuin lähden Sapporoon. Jännittää!!


Ja nyt viisumien metsästykseen!

6 kommenttia:

Niina kirjoitti...

Moi! Sellanen gallup on mulla nyt menos, et mitä viette isäntäperheelle tuliaisiksi? Ite en millään keksi, et mitä veisin:)

Anonyymi kirjoitti...

Joo tota itse en ole vielä tuliaisia ostanut, mutta ajattelin mm. kuksia, mahdollisimman Suomeen liittyviä juttuja, puukauhoja, muumitikkareita, salmiakkia, suklaata, muumi aiheiset kamat :) Tässä oli vaa pieni osa mun ajatuksista, ja en tiedä mitä vielä aion sinne viedä. Kunhan tiedän niin bloggailen. ;)

-Eve

r o o s a kirjoitti...

Oi,onnea paljon !!
Sua varmasti jänniittä jo paljon ? :"DDD
no,mutta jään odottamaan postauksiasi innolla (・ω・)/ ♥

Anonyymi kirjoitti...

tiikeri huuto! =D mulla on eve pakko kommentoija näihi sun postauksii ku löydän aina hauskoja juttuja niistä:D:D:
juhuhuu

t tiisa

sasani kirjoitti...

Jesh, loistavaa. :) Onnea paljon Japaniin menoon, toivottavasti matka sitten elokuussa menisi hyvin!

T. uusi lukija joka ajatteli tulla moikkaa!

Eveliina N kirjoitti...

Roosa: Juu on tosi mahtavaa ku asiat alkaa rullaamaan. Ei ole vielä kamalaa jännitystä, jännitys iskee varmaan vasta 19. pvä. ;)

tiisa: :D:D: ja mua naurattaa aina sun kommentit. ;)))

sanna: Ihanaa että on uusi lukija! *hali* Juu kiitos tosi paljon. :)