lauantai 24. heinäkuuta 2010

Odotusta, mansikkaa, mansikkaa, ja itkun vääntöä

Tänä viikonloppuna olen ajatellut tekeväni viisumin (eli huomenna) lähtövalmiiksi.

Kesätöissä on ollut rankkaa, mansikkaa on ollut vähän. Parempi se kuin ei ollenkaan. Vietän nyt tämän yön mummolassa vaihteeksi, ja hampaita kiristellen luen uutisia formuloista. Ja kyllä, katson formuloita säännöllisesti (enkä enää epäsäännöllisesti ehehhe, nyt oon iha koukussa ja mahaa väänsi ku muistin perjantaina et harjotuksia en voi kattoa--- enkä pystyny kyllä aika-ajojakaa). Huonoa sinänsä ettei majapaikassani näy maxia, joten nyt joudun jälkeen päin katsoa formuloita maikkarilta. JA EN HIIVATISSA KATSO LOPPUTULOKSIA ENNEN KUIN OLEN KATSONUT KISAN.

Kannatan muuten Vetteliä, hyvä poika!

Muutenki aika-ajojen järjestys oli mukavan piristävä (kärki vet-alo-mas), olin jo kyllästynyt vettel -webber - hamilton järkkään (tai miten sikin sokin ne nyt sattuu olemaankaan). Nyt oli vaa sinistä ja punasta. :) Ja punanen on musta kiva väri!

Vihree on kivempi näin ihan jos väristä aletaan puhumaan....

Nyt odottelen huomista ja ylihuomista. Ylihuomenna meen kirjastoon vihdoin! Harvoin ehtii kun on niin vähän aikaan auki ja näin.

Ainiin! Torstaina teen sitten sellaset temput että värjäytän hiukset mahd. vaaleiksi parturilla, ja joo toki mä uuden pääni työnnän tänne heti sitten. :D Tällastä tylsää kuulumista täältä päin Suomea, odottaen Japaniin lähtöä..

Ja hei guys: Ajattelin, kun olen tällanen himosuunnittelija himomatkustaja, että lähtisin lukion jälkeen au pair -vuodeksi Saksaan... Miltäpä kuulostaa? Ja tää on jo melkeen täys oikee SUUNNITELMA, ei mikää hetken mielijohde.

Ei kommentteja: