maanantai 6. kesäkuuta 2011

Videoita ja kuvia :)


Jaa ei naykkaa ku yks video bloggerissa, mutta jos haluatte kattoa videoita mita oon veohiin laittanut niin minun nimimerkkini on koviseve (niin hieno onkin) ja tagiksi oon laittanu kaikkiin etta blogiin...



Mun uus poyta! Enko ookki sopostyny jo!



Tavallisesti en juo energiajuomia juurikaan mutta eilen lahti KIITOS VETTELIN. Mua ois hyva huijata ostamaan jotain, pitais vaan Vettelista tai Gacktista kuva olla niin.... (Mutta yllatyin ku oli ihan hyvaa, mun maku on muuttunu paljon ja nykysin voin juoda kahviaki jo.. :D)




Meijin uutuusjaatelo oli hyvaa! Harvoin noin hyvaa jaateloa Japanista loytaa, japanilaiset jaatelot on aika... Mitaan sanomattomia verrattuna suomalaisiin jaateloihin! (Ja pari eroa oliki tuo, aika kallis Japanin hintaluokkaan)


Ja sitten viimenen video! Baseball pelista, 栄高校 eli Sakae Highschool on Shiraoin toinen lukio, joka sijaitsee vuorenpaalla! Ja nuo kannustus pojat huutaa "sa-ka-ee sa-ka-ee!" Havisivat kyllaki... 



Eilen sitten kaytiin Kuttarakossa, Shiraoin alueella sijaitsevassa jarvessa joka on vuoren paalla! Hirvittavan lammin ja mukava paiva oli!


Pafelle ei voi sanoa ei, ainakaan jos se on matchapafe.


Kuttarako-jarvella vuokrattiin sitten vene hetkeksi (15e/30 min)




Noboribetsun kuumia lahteita


Ja aivan oikein! Kyseessa on PANDAVENE, joka kulki polkuvoimalla.


Eilen illalla sitten pidin tyttoillan huoneessani eli luin tyttolehtea (katselin kuvia ja luin englanninkieliset otsikot) ja meikkasin, purin purkkaa ja join limpparie. :D

Mites tassa muuten! Eilen oli tosi hyva ilma ja tanaan myos oli lamminta mutta nyt kylla on pilvista (-_-) ja huomenna kello yksitoista kouluun!

Niin mulla alkaa kesaloma joskus heinakuun lopussa (? en oo ihan varma, aion kysya opettajalta milloin etta voin suunnitella esim laksiaisia ym) ja mina tuun Suomeen 1.8. eli KESAPA JAA LYHYEKSI TANA VUONNA.

Ikuisesti siita katkerana, kylla.

Ei kommentteja: