sunnuntai 9. tammikuuta 2011

10 päivää lomaa jäljellä...

Huomenta. Tää loma on ollut niin... laiskaa että mä oon vaan opiskellu, kattonu televisiota, kävelly päättomästi kaduilla ja yrittäny tehä jotain vatsalihasharjotuksie. :D

Eli ei mitään kummempaa ole tapahtunu, mistä osaisin oikeestaan kirjottaa.

Kamalasti oon nähny unia, että oon menny Suomeen lomailemaan.
Ilma on täällä nyt hassun keväinen. Jotenkin jos aina aurinko pääsee paistamaan niin heti alkaa tuoksua kevät, mutta muuten on kyllä tällanen leuto talvi. Hieman kaipaan pakkaskelejä, eipä oo kokoajan tossut eli kengät märät kun ulos menee. :S

Hassulta tuntuu että alle vuoden päästä palaisin siihen samaan Suomen arkeen. Menen lukioon ja opiskelen ahkerasti ja moikkaan taas kavereita ja joudun olemaan tylsä ja sama minä, mikä olin ennen tänne tuloa. Toki ikävä on, mutta ikävältä tuntuu palata kouluun, missä ei ole yhtä iloisia ja puheliaita oppilaita kuin Japanissa. Japanissa saa olla enemmän omaitsensä kuin Suomessa.

Odotan koulun alkamista innolla. Oli lievä pettymys, että loma oli tällaista kotona lossittelyä. Oisin nyt edes hieman matkustelua odottanut, vaikka sukulaisilla jne. Mutta ei! Joten olen päättänyt välillä käydä itse kävelyllä, pyykännyt ja siivonnut ahkerasti ja tiskaaminenkin maistuu mukavalta. Ei se minua haittaa jos kotitoitä teen, olisi enemmän tekemistä kuin maata lattialla ja katsoa televisiota josta ei ymmärrä mitään. Koneellakaan en uskalla kauaa olla.

On se kuitenkin niin että kotona viihtyisin lomat paremmin. Tai jos minä koti-Suomessa olisin niin enhän minä kotona lomia ole koskaan, vaan mummolassa with Tiia ♥

Ensi jouluna lupaan juhlia joulua kyllä kaksin verroin ja kahta hauskemmin :)

2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Höpsistä Eve, et sinä varmasti ole "sama vanha ja tylsä Eve", vaan totta kai olet muuttunut paljonkin vaihtovuotesi aikana. Varmasti kokemuksesi kasvattaa sinua vain positiivisesti! Ja kukas sinua kieltää olemasta oma itsesi, vaikka muut eivät hymyilisi, niin hymyile itse vaan eläkä välitä, mitä muut ajattelevat :).

Äkkiä se aika hurahtaa, mutta on sinulla vielä yli puolet vuodesta jäljellä. Sen jälkeen odottaa varmasti uusia mukavia juttuja :).

Ja muista nauttia nyt niistä laiskoista päivistä, sen jälkeen kun töihin pääset ja perheen perustat, ne eivät enää palaa... no ehkä joskus eläkkeellä :D

Terveiset täältä lumipyryn keskeltä,

t. Äiti

Anonyymi kirjoitti...

Tuli vasta nyt mieleen, vaikka oonkin sun blogiis lukennu ihan alusta asti, et minkä ikäsii teiän luokan muut oppilaat on? Oot saattanu sen kyl jo jossai mainita, mut multa on menny kyl kokonaan ohi jos oot maininnu... Ja ois kiva jos laittasit tänne joskus jonkun tyyliin videon sun koulusta tms. :DDD Tai vaikka sun normi koulupäiväs tai jtn... ;))