sunnuntai 5. joulukuuta 2010

Sunnuntai

Taas tallaista. Sori, oon taas hetken ilman pisteellisia aita ja oita. Tanaan on menny pitkalti paiva kattoessa Heroesia. Nyt ootanki vaa etta porukka tulis takas, jos edes tulee, olkkariin et vois jatkaa putkea.
Hassua kylla, valilla tulee kamala haapea, kun en puhu kuinka ikava on kaikkea ystavia.

Olen vain sellainen ihminen, joka sanoo ettei tule ikava, vaikka tulisikin. Mutta pakko on sanoa, etta tulee ikava, ettei kaikki tutut ajattele etta oon korvannu ne muilla ihmisilla.

Aina valilla tulee tallanen olo.

Mutta tosiasiassa muistakaa kaikki, jotka tunnette mut irlissa, etta ma en luokittele ihmisia paremmiksi, enka varsinkaan korvaa ketaan. Kaipaan tosi paljon kaikkea laheisiani, mutta koska olen juntti suomalainen, en myonna sita ikina. Tai nyt myonsin, huomaatte etta olen hieman muuttunut persoonaltani!

Sori niille, joille olen luvannut lahettaa kortteja ja kirjeita, mutta karu totuus on etta se onn aika tyyrista lahettaa monta kirjetta kerralla. Joten oon kylla kirjotellu, mutta vielaki oottaa lahettajaansa..! Enka edes muista kaikkia osotteita, pitaisi kai kysya! Mutta olen ajatellut teita kaikkea joka hetki ja miettinyt mita kivaa toisin teille tuliaisiksi! Ihan hupsua etta kokoajan kaupassa kay taa tuliaisostosmieli enemman kuin itelle ostomieli. :))

Miten muuten. Joululoma alkaa 25.12. Kylla, jouluaatto pidetaan koulussa, jippijajeij. Mutta loma onkin sitten aika pitka, ja loma loppuu 18.01...

VIELA VAHAN.

Ja Gacktin konsertti on 19.12.! jes! Enaa...14 paivaa jaljella siis! 2 viikkoa! Ohhoh! Ja siltikaan en osaa ajatella todeksi sita, ja tuntuu ihan pohkolta ja havahduin joulukuussa et unohin melkeen jo koko konsertin. Mennaan with Manachan sinne ja varmaan okaasan viei meidat! Eli rahatkin EHKA saastyy. Jos ei, niin matka tulee olemaan aikash tyyris. Mutta se on jo suunnireltu valmiiksi!

1 kommentti:

Anonyymi kirjoitti...

AAA oon sulle nii kateellinen ku pääset Gackt:in konserttiin... xD
Mites muuten koulussa, onks mtn uutta?