perjantai 27. elokuuta 2010

Viikko sitten...

...Olin vasta Helsinkiin menossa. Nyt olen ollut poissa Suomen maasta virallisesti viikon.

Tai melkein mutta.

Asiaan! Eilen kävimme katsomassa kouluani (Hokkaido Shiraoi Higashi Highschool), jonne voisi olla matkaa n. 2 km. Matkalla tapasin liikunnan opettajan, ja hän vaikutti mukavalta!
My;hemmin menimme kauppaan ja ostettiin hieman lounasta, jääteloä ja mansikkamaitoa! Nam!

Mansikkamaito maistuu mansikkajäätelolle, ja se on oikeasti ihan HURJAN hyvää, kannattaa maistaa!!

Tänään olin klinikalla auttamassa aamusta, ja lounaan jälkeen lähdin kotiin. Huomenna mennään Sapporoon! (Ja sielläkin pitää pitää pieni puhe, on valmiina mutta en osaa ehkä vielä sitä ihan sujuvasti)

Ainiin! Tänään (miten saatoinkaan unohtaa!!) sain tietää että Rotary Clubini maksaa luokkaretkeni, kun eilen sanoin että en voi lähtä, ei ole rahaa.. Voi vitsit tätä riemua!! Arigatoo gozaimasuuu Shiraoi Rotary Club!

Lopuksi kuvia:

Mansikkamaitoa!! Yammm!
Hokkaido Shiraoi Higashi Highschool
Highschool, oli todella nätti puutarha!
Lippu, josta näkee Shiraoin symbolin. Sininen kuvaa merta ja Vihreä vuoria (yamayamaa) :)

3 kommenttia:

Unknown kirjoitti...

konnichiwa!;-) mäki haluisin japaniin NIIIIIIIIIIIIN PALJOON!!!!!!
mut mul ei oo tarpaaks rahaa.. (ku oon vast 99)tää on muuten hyvä blogi.kiva kun joku muu kun mä tykkää japanist. meijän koulus on vaan 3 japanifanii::;-(

tuuli kirjoitti...

oon itse asiassa stalkannut tätä blogia jo pidempään, mutten ole keksinyt paljoa kommentoitavaa :D
tykkään kumminkin tyylistäsi ja vaihtoblogit on aina ihania, etenki japanin ♥♥♥
pidä hauskaa! ps mansikkamaito nammm ;w;

Unknown kirjoitti...

Hienoa että pääset luokkaretkellesi!!!! ^-^
kaunis koulu! Kelpaisi mullekki sie ol! ;))