keskiviikko 26. toukokuuta 2010

Kesä on pian tattaradaa!

Jep, uusia tietoja odotellessa.

Kaikki muut näyttää saaneen jo tietää perheen ja kaupungin ja kaikki, mä tiedän vaa epämääräsen saaren, et joo siellä mä tuun asumaan! Tosin, onha tässä vielä aikaa ootella, sillä lähen vasta elokuussa, tai saattaapa minun tuurilla lykkäytyä matka syyskuunki puolelle!

Tähän asti elämä on mennyt lähinnä koulunkäynnin kiireessä ja arg, ensviikonloppu pitäis tehä niitä surkeita powerpoint-esityksiä, jotka annettiin. 3 kk sitten kotiläksyksi! No, on mulla jo 1/3 tehtynä, ja mitä kuulin, jotkut aikovat vain tehdä 3 esitystä, johon ahtaa kaikki! No käy se noinkin! Itse olen miettinyt myös mm. Suomi-esitelmän tiivistämistä yhteen toiseen tehtävään. (tehtävissä on vain vivahde-ero, jos sitäkään.) Ja luulen että muut menee sitten helpommin. :--)

Tänään pääsen vihdoinkin myös kotiin normaaliaikaan. (Eilen meni Oulaisissa hammaslääkärissä puolikymmeneen, junat olivat n. tunnin myöhässä _taas_, tosin ihan ymmärrettävää, mutta voisivat pitää niistä raiteistaan parempaa huolta ettei tällaisia ongelmia tulisi!) Ja kyydityskin sujuu tavallista mukavemmin, menen koulun kanssa kiinalaiseen Ylivieskaan. Mää sitten jättäydyn siellä pois ja menen kotiin ja muut vielä reissaa Haapavedelle asti (hoho.)

Mutta kello näyttää olevan jo sen verran, että aika painua tunnille darlings! Hyvää kesää teillekin päin ja toivotaanpa että sää muuttuisi taas lämpimäksi! :)

Ei kommentteja: