keskiviikko 20. heinäkuuta 2011

Anteeheksi!

Moikka, kuten huomaatte, oon 13 paivan paasta Suomessa. Oon kamalan kiireinen ja mulla ei ole tietokonetta kotona, niin en voi paljoa kirjotella (en ollenkaan ennen paluuta). Suomessa aion kirjottaa viela pitkalle senkin eesta, ja olen ajatellut jattaa taman blogin viela paluuni jalkeen, en aio lopettaa tata, ennen kuin Japaniaiheet loppuu!

Kommentit olen kaikki lukenut ja aion vastata kommentteihin ja lupasin sen videonkin jossa puhun japania, mutta Suomessa sitten lahetan! Anteeksi kovasti, nyt kun aikaa ei ole ja vaikka olisikin niin ei ole tietokonetta!

Kommenteista sen verran etta saa lahettaa niin paljon kun huvittaa, kun mulla tulee heinakuun loppuun asti puhelimeen kaikki kommentit. Viimesena paivana ottavat puhelimen pois multa (ma en tajua miksi, ma oon ite maksanu sen ja sehan on prepaid?) ja tallasta.

Perheesta hiukan etta ootte varmaan huomannu, etta en oo kovin yksiin menny. Oikeestaan kaikista omituisin suhde taman perheen kanssa. Toisin sanoen musta tuntuu etta ne ihan halveksii mua ja pitaa ylimaarasena rattaana, lapset ainoastaan tuntuu olevan mukavia ja normaaleja mulle. Sitten se, ettei mitaan omaa mielipidetta saa olla, ne on aina oikeassa vaittelyssa vaikkei oikeesti olisikaan, ja mina puhun tietenkin puppua ja oon huono ja outo. Ma nyt en kamalasti protestoinu, oon menny hiljaseksi tai en vaan oo yksinkekrtasesti kuunnellu mita ne valittaa mulle. Joskus (lol meinasin kirjottaa joskus japaniksi) on sellasia hetkia etta on tosi mukavaa jne, mutta jos yhtaankin hankalia asioita (jotka on toisissa perheissa ollu helppoja) mutta noniin... 13 paivaa, kyllapa nuita sietaa... :D


Seika-chan (Suomessa ollut vaihtari) tuli Suomeen takasin! Halutaan kamalasti tavata OLIS AIKAAKI :(

Ei kommentteja: